Efektivní cvičení, se kterým uvidíte výsledky už za 14 dní

Rýsování těla a hubnutí je běh na dlouhou trať. Nemusí tomu ale tak být vždycky, stačí zvolit správné cviky a poctivě na nich pracovat, a už za 14 dní se můžete radovat ze svého nového těla!

Cvičení bez výsledků? S těmito cviky ne.

Hubnutí, tvarování, rýsování svalů či zkrátka jenom snaha být fit, to jsou všechno důvody, které nás vedou k tomu, abychom cvičili. Jenomže výsledky se někdy mohou projevit až po poměrně dlouhé době, samozřejmě tedy v závislosti na vaší tělesné zdatnosti. Taková situace vede k frustraci a stresu, jež umí proces ještě prodloužit. Nenechte se rozhodit a vyzkoušejte takové cvičení, kdy na sebe výsledky nenechají dlouho čekat. A nejenom to, ony dosažené výsledky vám ještě zůstanou, bez jo-jo efektu! Buďte spokojení se svým tělem, vyzkoušejte tyto cviky a už za 14 dní na sobě poznáte velké změny.

 

  1. Sklapovačky ve stoje

Název prvního cviku může sice znít podivně, ale překvapivě je opravdu účinný. Spočívá v tom, že se postavíte do mírného stoje rozkročného. Ruce si dejte za hlavu stejně, jako kdybyste se chystali na klasické sedy-lehy. Podsaďte pánev a mírně pokrčte nohy. Nyní s výdechem stáhněte hlavu a pravým loktem jděte směrem k levému koleni, přičemž levé koleno zvedněte a vyjděte lokti v ústrety. Nejde o to, aby se loket a koleno dotklo, ale aby se stáhly svaly. Poté se vraťte do výchozí pozice.

  1. Dřep s výkopem

Výchozí pozicí u tohoto cviku je širší stoj rozkročný. Jděte do podřepu, kdy byste měli cítit stažené hýžďové a stehenní svaly. Ruce při tomto pokrčení můžete natáhnout před sebe. Po narovnání zakopněte jednou nohou a vraťte se do výchozí pozice ve stoji rozkročném. Cvik lze provádět tak, že budete nohy střídat, druhou možností je udělat určitý počet cviků na jednu nohu a poté na druhou nohu.

  1. Výpady

Velmi efektivní cvik, který ale není vhodný pro jedince, jež trpí na bolesti kloubů. Výchozí pozice při výpadu je stoj mírně rozkročný. Pravou nohou udělejte krok dopředu a poté klesejte směrem k podlaze. Pravá noha by měla vytvořit pravý úhel, zatímco levá by se měla zastavit těsně nad podlahou. Neklekejte si levou nohou na zem ani se země nedotýkejte. Při výpadu můžete mít ruce v bok. Poté se narovnejte a pokračujte druhou nohou.

  1. „Mrtvý brouk“

Pod vtipným názvem tohoto cviku se schovává cvik na posílení téměř celého těla. Název získal podle své výchozí pozice, kdy ležíte na zádech podobně jako mrtvý brouk. Vy ale musíte zvednout ruce a nohy do vzduchu a následně levou nohu a pravou ruku protáhnout směrem k podlaze. Nedotýkejte se jí ale, pouze se těsně nad podlahou zastavte a vraťte ruku a nohu zpět do vzduchu. Stejné opakujte na druhou stranu. Nezapomínejte natahovat končetiny, které jsou křížem, aby bylo cvičení efektivní.

  1. Arnold Dumbbell Press

Poslední cvik je zaměřený na posilování. Do ruky si vezměte činky nebo třeba lahve naplněné vodou. Dejte si je do výše očí s úchopem směrem k sobě. Nyní ruce zvedněte nad hlavu tak, aby vaše ruka byla natažená a úchop, aby směřoval od vás. V podstatě provedete přetočení činky. Vteřinku činky podržte nad hlavou a poté je plynule vraťte zase zpět do výchozí pozice. Nezapomínejte při tomto cviku pravidelně dýchat.