Zhubněte stejně jako tato ruská zpěvačka! Už za 3 dny uvidíte změny

Rychlá dieta s efektivními výsledky, a to jenom díky surovině, kterou máte doma i vy? Ano, přesně o tom je pohanková dieta, která vás dostane do formy už za pouhých pár dní. Důkazem toho je jedna ruská herečka, která doslova šokovala svým vypracovaným tělem. Tady najdete, jak to dokázala.

Stačí vám tato surovina, abyste zhubli nechtěná kila.

Ačkoliv Rusko je doopravdy země, kde je možné snad všechno, to, co stojí za zhubnutím zpěvačky Pelageyi rozhodně žádný zázrak není. Tato zpěvačka dříve trpěla stejně jako spousta dalších žen tukem na bříšku, které tvořilo nevzhledné špíčky. Poté se ale najednou objevila s vypracovanou postavou a šokovala tak své fanoušky. Na dotazy, jak se dokázala, tak rychle dostat do formy řekla, že jí v jí v tom pomohla pohanka. Ano, obyčejná pohanka, kterou máte doma ve spíži i vy. Podívejte se nyní, jak vám tato surovina může pomoci v honbě za dokonalým tělem, podle receptu ruské zpěvačky Pelageyi.

 

Dieta podle Pelageyi

Pelageyina dieta je velmi jednoduchá a dostupná. Jelikož její základní surovinou je pohanka, která je díky nulovému obsahu lepku, vhodná i pro osoby trpící celiakií, která se dobře tráví a pročišťuje střeva, může dietu dodržovat opravdu kdokoliv. Kromě ztráty kil, má navíc i léčebný účinek – snižuje cholesterol v krvi, zlepšuje psychickou pohodu, upravuje zažívání a eliminuje problémy s trávením, léčí křečové žíly i hemoroidy. S krásnou postavou tak lze získat ještě zlepšené trávení, lepší pleť a pokožku, pevnější vlasy a nehty. Pohanka je velmi výživná, a tak nebudete během diety pociťovat hlad, slabost nebo nepohodu. A jak tedy vypadal Pelageyin jídelníček?

Snídaně – nesolená pohanková kaše (připravuje se den předem v poměru 100 ml vody na 100 g pohanky). Dochutit ji můžete medem, stévií nebo sušeným ovocem.

Svačina – jablko.

Oběd – ryba připravená v páře či kuřecí maso a jako příloha pečená zelenina s 50 g pohankové kaše.

Svačina – jablko.

Večeře – 150 g pohankové kaše a jedna sklenice nízkotučného kefíru.

 

Co ještě při k pohankové dietě dodržovat

Určitě je doporučená svižná aktivita, jako je procházka, plavání či jiné kardio sporty. Nezapomínejte ani na pitný režim, který výrazně ovlivňuje výsledky a celkovou efektivnost diety. Denně byste měli vypít alespoň 2 litry čisté vody či neslazeného zeleného nebo bylinkového čaje. Vyhněte se sladkým minerálkám a alkoholu. Při dietě se zaměřte i na regenerační fázi, tedy kvalitní a dostatečný spánek.

Během diety vyrazte na procházku.