Jak získat ploché a pevné bříško? S těmito triky jednoduše

I když léto teprve začíná, tak lidé postupně začínají odhazovat svršky, čili se tím pádem odhalí postava a tak bychom ji neměli nechat ležet jen tak a pokusit se ji vytvarovat do požadovaných tvarů, což platí i pro ploché bříško. Jako první krok by mělo být to, že tohle přesvědčení vydrží celý rok. Za druhé byste se měli vyhýbat cukrům, sacharidům a místo nich jít spíše za zeleninou, ovocem a zdravými tuky. A když už je odhodlání nakopnuto a stravujete se zdravým způsobem, je na řadě zapojit svaly.

1.) Lehněte si na záda a pokrčte kolena tak, aby byly v úhlu 90 stupňů. Natáhněte ruce a položte je podél těla. Nadechněte se a palci na chodidlech se dotkněte země. Snažte se na chvíli zadržet dech a během výdechu vraťte nohy do původní pozice. Opakujte 2 sady po 10 opakování.

2.) Dostaňte se do polohy jakoby jste šli dělat kliky, ale předloktí položte na zem. Napněte nohy, záda a hýždě a zůstaňte v této poloze 20 sekund. Opakujte 3 – krát a každou sérii si prodlužte o 5 sekund. 

3.) Lehněte si na záda a ohněte nohy v kolenou do 90 stupňového úhlu. Natáhněte ruce a položte podél těla. Nadechněte se a kolena vytočte do pravé strany pomalým pohybem. Vydechněte a vraťte se do původní pozice. Opakujte také s vytočením doleva. Opakujte 10 krát na každou stranu.

4.) Klekněte si za míč a následně na něj položte vrchní část těla. Ruce dejte na podlahu. Pomocí míče zvedněte i spodní část těla tak, aby byl míč pod koleny. Ruce mějte nestále napnuté. Setrvejte v této poloze třicet vteřin. Zatlačte přitom břišní svaly a spodní část těla. Opakujte proces 3 krát.