Podívejte se, jak to může dopadnout, když zapomenete posilovat i nohy

Při dnech strávených v posilovně byste neměli zapomínat ani na posilování nohou. Na těch je totiž vidět, když nezvládají držet krok se zbytkem vašeho těla ve sbírání svalové hmoty.

Při posilování myslete na všechny své partie.

Cvičení a posilování je velmi příhodné nejen z estetického důvodu, ale také ze zdravotního hlediska. S větší kondičkou toho zvládnete víc, nebudete se zadýchávat, nebudou vám hrozit téměř žádné zdravotní komplikace. Při posilování těla byste ale měli myslet na všechny jeho části a žádné nevynechávat. I když se vám to zdá nedůležité, právě rovnoměrné rozložení cviků hraje podstatnou roli.

 

Vliv posilování na vaše zdraví

Jak již bylo řečeno, posilování vás může zbavit některých neduhů, kromě toho zafunguje jako prevence před dalšími nemocemi. Na tohle všechno má posilování vliv:

  • tělesná hmotnost
  • kvalitnější kosti
  • zvýšení svalové hmoty v těle
  • prevence před kardiovaskulárními nemocemi
  • posílení imunity
  • sociální a psychické aspekty

Vždy ale nezapomínejte posilovat tělo rovnoměrně, abyste nedopadli takto: