Jak posilovat venku v přírodě? Kruhy jsou také možnost

Zdroj fotografie: espn.com

Zajímáte se o cvičení, přečkali jste startovní vlnu ledňáčků, poradili jste si i se cvičením v karanténě a teď přemýšlíte, co dělat v těch vedrech? Máte pocit, že byste se roztavili už po cestě do fitka, natož aby jste se tam potili se spoustou dalších lidí?

kruhy jako tréninková pomůcka.

Co kdyby existovala tréninková pomůcka, se kterou můžete cvičit téměř kdekoliv a obtížnost můžete přizpůsobit své síle? Nečekejte nic převratného, jsou to „obyčejné“ kruhy. Obrovskou výhodou je jejich skladnost, takže se dají v pohodě sbalit do batohu nebo kufru a brát všude s sebou. Pak stačí najít něco, na co půjdou zavěsit a může se cvičit. 

Zdroj fotografie: healthcise.com

Cviků je nepřeberné množství a je jen na vás, jak si přizpůsobit svůj trénink. Kruhy jsou primárně zaměřeny na trénink vrchní poloviny těla, ale i na nohy se toho dá spousty vymyslet. Cvičit se dají například všem známé kliky, shyby nebo dipy, ale v čem jsou kruhy unikátní, je to, že přidají do těchto cviků nestabilitu. Člověk se pak rozklepe i při základním postavení do kliku. A o tom to je. Dojde k zapojení svalů, které běžně moc nepoužíváme.

Cvičit venku je zdravé.

Nesporná výhoda léta je ta, že můžeme využít sílu slunce pro naše dobro. Ať už co se týče srovnání cirkadiánního rytmu a celkově načerpání energie ze slunečních paprsků, tak i podpora spuštění anabolických procesů ihned po cvičení. Proto využijte posledních letních paprsků a určitě vyzkoušejte trénink na kruzích.

Zdroj fotografie: healthcise.com

A že vám to ze začátku nepůjde a místo efektivních cviků se budete jen klepat? O to lepší pocit budete mít, až uvidíte, jak se během několika tréninků o úroveň zlepšíte.