Přesto, že uplynula téměr dekáda od jeho posledního působení na Letné, jeho slovo má mezi sparťanskými fanoušky stále silnou váhu. I proto se sedmačtyřicetiletý bývalý stoper Tomáš Řepka nezdráhá své názory publikovat na Instagramu, kde se vyjádřil i k nové vizuální identitě a logu letenského klubu, které Sparta představila jen před několika málo dny dny. „Nic tak ošklivýho jsem slouho neviděl,“ napsal svým fanouškům.
O novém logu a vizuální identitě pražské Sparty, která vůbec poprvé v novodobé historii radikálně mění svůj emblem jsme informovali již včera. Logo od společnosti Go4Gold, jehož tvorba vyšla na zhruba milión korun, sklidilo od fanoušků rozporuplné reakce na sociálních sítích, s čímž se však podle generálního ředitele klubu Františka Čupra počítalo.
„Snažíme se respektovat moderní trendy, přesto se podle nás nejedná o překotnou revoluci. I proto věříme, že výsledek bude fanouškům blízký. Přestože víme, že naši příznivci budou o tomto kroku hodně diskutovat. Což nám ale vůbec nevadí,“ prohlásil pro klubový web. K nové identitě se nyní vyjádřil i bývalý kapitán Sparty Tomáš Řepka, který letenským dopomohl ke čtyřem mistrovským titulům.
„Nic tak ošklivýho jsem dlouho neviděl a vysvětluje to, co se teda ve Spartě ve skutečnosti řeší,“ napsal na svůj Instagram bývalý hráč West Hamu United nebo Fiorentiny. „Místo výkonu na hrišti tam někdo kreslí loga do bloku. To je to poslední, o co by se měli starat. A co by mělo vedení zadávat “kreativcům” a jejich oddělením a pak se k tomu vyjadřovat na sítích,“ pokračuje rodák z Brumova-Bylnice, který začínal v Baníku Ostrava.
„Ale zase se jim daří nasrat fanoušky, tak pokud to měli v planu, povedlo se,“ pokračuje. Na dotaz fanouška o tom, co má logo společného s týmem samotným, pak odpověděl pak rozhořčeně. „Nic! Klidně můžeme mít slávistický. Přečti si to co sem napsal poradně ty exote. Sparta umí zatím jediný a to je naštvat fanoušky,“ napsal. Na adresu Řepky se pak na osobním Twitterovém účtu vyjádřil i vedoucí oddělení sparťanské komunikace Ondřej Kasík.
„Tu změnu si přál a pracoval na ní klub. Ne jednotlivec, nebo jedno oddělení. Vnímali jsme to napříč celým prostředím. Principem komunikace loga je ponechat každému jeho názor. My vysvětlujeme, argumentujeme. Myslím, že fans to vnímají. Kritizovat může každý, i Tomáš Řepka. Ale hashtag #JaJsemSparta, který nějakou dobu používá, je úsměvný. Ne, Tome, nikdo sám o sobě není Sparta. Nebo Baník, SKS,“ prohlásil Kasík..