Jak vyzrát na bolesti mezi lopatkami, které vás mohou ochromit? Poradíme vám

Sedavé zaměstnání, špatný posed, téměř žádný pohyb - to jsou faktory, které vedou k bolestem zad, krční páteře a následně také hlavy. Zbavte se těchto problémů a protáhněte si svaly mezi lopatkami tímto cvičením.

Procvičit místo mezi lopatkami není jednoduché. S tímto cvikem to zvládnete.

Sedavý životní styl a nedostatek pohybu ve svém důsledku vedou k nepříjemným bolestem zad a ramenou či krční páteře. Zbavit se těchto obtíží je složité a většinou to vyžaduje ruku zkušeného fyzioterapeuta, kterého potom musíte pravidelně navštěvovat. Velmi často totiž po ustoupení bolestí je dočasném klidu nastane ještě horší fáze, kdy je obtížný i nádech a bolest může vystřelovat do celého těla a ochromovat vás tak. Vyhněte se těmto problémům, stačí vám denně provádět tento cca 2 minuty dlouhé cvičení, který vás bolestí snadno zbaví.

 

Snadné cvičení na 2 minuty denně

Cvičení je od rakouského fyzioterapeuta, který ví, jak vyzrát právě na ony bolavé svaly mezi lopatkami, které mohou činit takové zdravotní potíže. Cvik je nutné provádět správně podle videa, protože jinak by mohlo hrozit zablokování páteře nebo zranění krku. Nesnažte se napětí přemáhat a procvičovat násilím, cvik opakujte do té míry, kdy cítíte pouze lehké pnutí, nikoliv intenzivní bolest. Základem všeho je jenom natahování a protahování s rukama zapřenýma o stěnu. Pozice dobře prodýchávejte.