S ranní japonskou dietou se hubne snadno a rychle, vyzkoušíte ji?

S ranní banánovou dietou si budete moct dopřávat svá oblíbená jídla, i když budete hubnout. S touto dietou se váš metabolismus nastartuje hned ráno a poté si během dne udrží svůj rytmus. Zdravě a přirozeně.

Banánová ranní dieta je velmi zdravá a účinná.

Držet dietu jenom v ranních hodinách, a přitom dosahovat výsledků? Ano, i taková dieta existuje. A co víc, je zdravá a účinná. Hitoshi Watanabe z Japonska vytvořil společně se svou manželkou Sumiko Watanabe, která je farmaceutkou a praktikantkou v oblasti preventivní medicíny, knihu „Ranní banánová dieta“, která se shledala v roce 2008 s celosvětovým ohlasem. Za vším stála snaha Hitoshiho shodit nějaké to kilo, ale když se to nedařilo, začal si sepisovat všechny diety, které kdy zkusil, a jaké měly účinky. Na základě těchto poznatků společně manželé vytvořili ranní banánovou dietu, která se jako první ukázala účinná.

 

Jak funguje banánová dieta

Při této dietě lze během jednoho týdne shodit až 5 kilogramů zdravou a přirozenou cestou. A přitom není nutné nijak drasticky měnit životní styl nebo držet hladovku. V podstatě stačí jenom změnit své ranní návyky a zvyknout si konzumovat ke snídani banán a vlažnou vodu. Během dne potom žádná omezení nejsou, do jisté míry by se dalo říct, že vlastně můžete jíst cokoliv. Pouze je doporučeno vyhýbat se alkoholu a mléčným výrobkům. Tato dieta má tedy jenom velmi málo pravidel:

  • Ráno nalačno vypijte jednu sklenici vlažné vody, abyste nastartovali svůj metabolismus.
  • Po vypití sklenice byste měli 1 hodinu počkat a nic nejíst ani nepít.
  • Následně musíte zkonzumovat 1 banán. Můžete si jich ale dát i více, limit žádný není.
  • Mezi jednotlivými banány byste měli čekat alespoň 20 minut.
  • Do oběda už nic jiného nejezte.
  • Na oběd si můžete dát cokoliv chcete.
  • Během odpoledne jezte jenom ovoce.
  • K večeři si můžete dát cokoliv chcete.
  • Do postele jděte nejpozději do půlnoci, ideálně však do 22 hodiny.
Ráno a dopoledne byste měli konzumovat jenom banány a vodu.

Přínosy banánové diety

Banánová dieta funguje proto, že banány obsahují mnoho rezistentního škrobu, který stimuluje hubnutí. Díky trávení se potom dostává do tlustého střeva, kde podporuje funkci střev. Trávící trakt je správně vyživován a udržuje se v dobré kondici během celého dne. Zdravotní přínosy banánové diety jsou:

  • Nastartování metabolismu sklenicí teplé vody. Metabolismus je tak hned od ranních hodin udržován ve správném chodu.
  • Banány jsou bohaté na draslík a vlákninu. Tělu dodávají hodně energie.
  • Dieta je efektivní, a přitom není finančně ani časově náročná.
  • Brzký čas odchodu do postele snižuje pravděpodobnost večerních chutí na jídlo a následného přejídání.
  • Pro tělo je příjem ovoce důležitý a zdravý.
  • Metabolismus je snídaní nastartován a poté během celého dne běží jako na drátkách.
Při této dietě si můžete k obědu a večeři dopřát cokoliv chcete.