5- ti denní dieta vám pomůže shodit až 1 kg za den

Držet dlouho drastickou dietu není zdravé a vlastně ani přínosné. Pokud ale potřebujete rychle zhubnout, vyzkoušejte tuto dietu od lékaře, která vás nijak neohrozí na vašem zdraví.

Rychle shazování kil není z hlediska zdraví nikdo příliš dobrá volba. Přesto ale existují diety, které tyto velké změny zvládnou, aniž by vás ohrožovali nebo vám ničili zdraví. A tato je jedna z nich. Vytvořil ji kardiolog, takže opravdu nemusíte mít obavu kvůli rychlou redukci. Velkou výhodou rovněž zůstává, že kila, kterých se zbavíte, už se k vám nikdy nevrátí. Dietu lze držet až tři týdny v kuse, záleží tedy jenom na vás, kolik chcete zhubnout.

 

Jak na redukční dietu

Dieta je rozložena do pěti dní, kdy lze v rámci jednoho dne zhubnout až 1 kg. Výsledků ale budete dosahovat pouze v případě, kdy budete zároveň dodržovat dostatečný pitný režim, skládající se výhradně jen z čisté vody bez bublinek. Alkohol je po celou dobu diety samozřejmě zakázán. Snídaně jsou v rámci jednotlivých dní vždy stejné, jedná se vždy o ovoce. To si ale můžete obměňovat podle své chutě a vybrat si pomeranč, hruška, broskev či jeden odřezek melounu. Rozhodně se ale vyhněte hroznovému vínu a banánům. A teď už k samotnému rozpisu:

  1. Den

Snídaně: 1 ks ovoce, 1x suchý krekr, sklenice neslazeného čaje nebo kávy bez cukru a mléka

Oběd: 1x pomeranč, 1x vařené vejce natvrdo, 1x kelímek bílého jogurtu

Večeře: 1x větší rajče, 2x vařené vejce, 1x mistička hlávkového nebo okurkového salátu, 1x krekr

 

  1. Den

Snídaně: 1 ks ovoce, 1x suchý krekr, sklenice neslazeného čaje nebo kávy bez cukru a mléka

Oběd: 1x pomeranč, 1x vařené vejce natvrdo, 1x kelímek bílého jogurtu

Večeře: 125 gramů vařeného hovězího masa, 1x rajče, 1x pomeranč, 1x krekr, hrníček neslazeného čaje nebo kávy bez cukru, kofeinu a mléka

Vařené hovězí vám bude chutnat.
  1. Den

Snídaně: 1 ks ovoce, 1x suchý krekr, sklenice neslazeného čaje nebo kávy bez cukru a mléka

Oběd: 1x pomeranč, 1x vařené vejce natvrdo, 1x kelímek bílého jogurtu, 1x mistička hlávkového nebo okurkového salátu

Večeře: 135 gramů vařeného hovězího masa, 1x pomeranč, 1x krekr, hrníček neslazeného čaje nebo kávy bez kofeinu, cukru a mléka

 

  1. Den

Snídaně: 1 ks ovoce, 1x suchý krekr, sklenice neslazeného čaje nebo kávy bez cukru a mléka

Oběd: 125 gramů sýra z kravského mléka, 1x rajče, 1x krekr

Večeře: 125 gramů vařeného hovězího masa, 2x rajče, 1x jablko, 1x krekr

 

  1. Den

Snídaně: 1 ks ovoce, 1x suchý krekr, sklenice neslazeného čaje nebo kávy bez cukru a mléka

Oběd: 200 gramů vařeného masa nebo ryby, 1x rajče, 1x krekr

Večeře: 500 gramů vařené zeleniny (hrášek, mrkev, brambory), 1x vařené vejce natvrdo, 1x krekr

Zeleninový salát s vařeným vejcem je pochoutkou.

Jak si váhu udržet

Po pěti dnech diety můžete očekávat váhový úbytek mezi 2,5 až 5 kilogramy. Po dvou dnech pauzy, kdy se ale rovněž budete stravovat dietně, můžete dietu až dvakrát opakovat. Celkový úbytek tedy může být 15 kilogramů bez ohrožení zdraví. Aby vám ale vaše nová postava zůstala, vždy alespoň 1x týdně byste měli držet dietní režim, skládající se z následovného:

Snídaně: sklenice vody se šťávou z jednoho citrónu

Oběd: 1x jablko, 1x krekr

Večeře: 1x vařené vejce natvrdo, 1x rajče, 1x krekr