Zkuste 4 rychlé cviky, které vás zbaví tuku na zádech a podbřišku

Tuk na zádech představuje problém z mnoha ohledů. Díky podprsence tvoří nepříjemné viditelné polštář tuku, nošení plavek je noční můrou a i pohyb je kvůli němu ztíženější. Zbavte se ho snadno a rychle s tímto cvičením.

Tuk na zádech s tímto cvičením rychle zmizí.

Tukové polštáře, nacházející se kolem podprsenky a potom ve spodní části bříška, jsou problémem především žen s jablíčkovou postavou. Nevzhledné boule jsou potom vidět v linii pod rameny a upnutější trička se stávají naprostou nemožností. Cviky zaměřené přímo na tuto pro některé dámy problematickou partii není snadné najít, proto se může zdát těžké se tohoto tuku zbavit. My vám ale přinášíme rovnou čtyři cviky, se kterými vám to půjde hned.

 

Jak na cvičení

Cviky můžete praktikovat v pohodlí svého domova podle svých časových možností. Důležitá je ale pravidelnost, která v tomto případě znamená rychlejší dosažení výsledků. Pokud můžete klidně toto cvičení doplňte kardio cvičením v jakékoliv podobě – běh, plavání, jízda na kole, apod. Všechny cviky jsou prováděné ve stoje v mírném stoji rozkročném. Hlídejte si přitom, abyste měli rovná záda a zatažené bříško.

  1. Plavání – první cvik velmi připomíná plavání na suchu. Udělejte si mírný stoj rozkročný a předpažte. Poté tahem ruce upažte a následně je povolte a připažte k tělu. U tohoto cvičení nejde o plynulost, tedy propojení jednotlivých pohybů. Naopak je oddělujte a ruce opravdu zatínejte. Cvik opakujte 15x.
  2. Natahování – do rukou si vezměte gumu nebo pruh pružné látky. Chyťte si ho do předpažených rukou zhruba na šířku ramen. A poté tahem rozpažte. Tento cvik lze dělat i bez pomůcky, ale v tom případě musíte rukama opravdu zabírat, aby měl efekt. Opakujte 15x.
  3. Svícen – ruce předpažte a poté je ohněte v loktech. Ty udržujte rovnoběžně s podlahou. V takovémto tvaru ruce upažte, ale lokty nechte ohnuté. Jakmile budete mít ruce upažené, vznikne vám ve spojení s vaší hlavou podoba trojramenného svícnu. Cvik dělejte tahem. Opakujte 15x.
  4. Připažování – do rukou si opět vezměte pruh natahování látky a chyťte ho na šířku ramen. Vzpažte a poté tahem upažte tak, že ruce budete spouštět dolů. I tento cvik lze cvičit bez pomůcky, ale o to více budete muset táhnout. Opakujte 15x.