Úžasný cvik, který pomůže rychle zhubnout na stehnech a bocích a zatočí s bolestí zad

Většina z nás tráví většinu dne sezením, které má na naše zdraví škodlivý vliv. Po roce či dvou sedavého zaměstnání začnete pociťovat bolesti zad. Pokud nezačnete včas něco dělat, zaděláváte si na problém.

Naučíme vás jeden jednoduchý cvik, který vyřeší hned tři problémy najednou: bolesti zad, bolesti v oblasti kříže a také vás zbaví pneumatiky kolem pasu.

Cviky na břicho a oblast pasu

Bez fyzické aktivity se začíná naše tělo obalovat tukem, což vede k mnoha zdravotním potížím. Proto si dopřejte pravidelně alespoň lehké cviky. Představíme cvik japonské odbornice na hubnutí Tamayo. Protáhnete se, zapojíte břišní i zádové svalstvo. Navíc si perfektně vytvarujete vnitřní stranu stehen. Před cvičením se zahřejte a protáhněte, připravíte tak svaly na aktivitu.

  1. Výchozí pozice ve stoje, nohy jsou rozkročené, špičky směřují ven. Špičky chodidel a kolena by měly směřovat stejným směrem. Nohy jsou pokrčené, kolena ohnutá, ruce si opřete o kolena. Pomalu se naklánějte dopředu a současně stáčejte pravé rameno vlevo a dovnitř. Levé rameno směřuje dozadu.
  2. Měli byste cítit, jak se napínají svaly stehen, pasu a zad. V této pozici setrvejte tři vteřiny a vraťte se do výchozí pozice. Opakuj stejné kroky, ale na druhou stranu. Pohyby provádějte pomalu a pečlivě. Cvik provádějte ve dvou sériích vždy 10x.
  3. Po pár týdnech pravidelného cvičení si všimnete mizejícího tuku na břiše, záda i kříže přestanou bolet.