Účinné cviky na vnitřní stranu stehen stačí dělat jenom 12 minut denně

Objemnější stehna nejsou nic jednak nic vzhledného, jednak nic pohodlného. Eliminovat podkožní tuk v této problematické partii ale není nic tak složitého, jak by se na první pohled mohlo zdát.

Zredukovat tuk na vnitřní straně stehen jde se správným režimem snadno.

Když chcete, aby cvičení mělo nějaký efekt, není nutné ho dělat ho dělat hodinu nebo dvě. V podstatě postačí i jen pár minut denně, ale o to účinnějších cviků. Zbavit se tuku na vnitřní straně stehen a zeštíhlit si tak nohy není nic těžkého. Podkožní tuk se začne eliminovat ve chvíli, kdy nasadíte správný životní režim spočívající ve zdravém jídelníčku a cvičení. Jediné, co se po vás vyžaduje je disciplína. Nejedná se o žádnou drastickou dietu ani úmorné cvičení, vše jde s lehkostí a snadno.

 

3 kroky ke správnému životnímu režimu

Tuky se pouhým hubnutím spalují těžko. Musíte tomu pomoci i správným stravováním. Zde najdete tři kroky, které vás spolehlivě dovedou k cíli.

  1. Spalte více, než sníte

Jedná se samozřejmě o kalorie. Svůj kalorický příjem zkuste snížit tak, aby došlo k tzv. kalorickému deficitu. To znamená, že vaše tělo v takovém případě spálí více kalorií, než kolik jste mu za celý den dodali. Tím pádem tělo musí sáhnout do uložených tukových zásob a hubnutí stehen půjde doslova samo.

  1. Nehladovte

Ačkoliv se může zdát jako skvělé řešení snížit svůj kalorický příjem tak, že nebudete téměř nic jíst, rozhodně to nedělejte. V žádném případě byste neměli hladovět. Zkuste svá jídla zmenšit a jíst častěji, aby tak vaše tělo nezažilo hlad. Z potravin vybírejte takové, které vás zasytí na delší dobu.

  1. Dostatečně pijte

Před každým jídlem si dejte jednu sklenici čisté vody – zmenšíte tak velikost každého jídla. Určitě se ale vyhněte sladkým limonádám, alkoholu nebo sladkým kávám v podobě kapučína či latte. Vychutnávejte si spíše čistou vodu bez bublinek nebo neslazené bylinné čaje, když chcete zhubnout.

Sklenice vody před každým jídlem sníží velikost přijímané porce.

Cvičení pro vaše stehna

Efektivní sestavu, která vám zabere jenom 12 minut denně, dala dohromady fitness trenérka Kelsey Lee, která vám je i osobně předvede. Každý cvik se provádí jenom 30 sekund. Je jedno, jestli si na cvičení uděláte čas ráno nebo večer, ačkoliv v brzkých ranních hodinách budete dosahovat rychleji výsledků, protože tělo začne bez snídaně jako první spalovat tuky. Na cvičení není nic složitého, zde máte video, které vám se vším pomůže.