Nohy jako modelka. Snadné způsoby, jak posílit a zvětšit vaše stehna bez velké námahy

Zdroj fotografie: Pixabay

Mít posílené stehenní svaly má své výhody. Silnější stehna znamenají větší rychlost, lepší stabilitu i vyšší skoky.

Lepší, než se snažit zhubnout do nejmenší velikosti džín, je své tělo vytvarovat. Prospějete tak nejen postavě jako takové, ale hlavně svému zdraví. Samozřejmě je ideální tvarovat celé své tělo, pokud se však chcete zaměřit hlavně na nohy, můžete zkusit některý z následujících cviků. Mezi našimi tipy určitě najdete minimálně jeden, který vám bude vyhovovat.

Jízda na kole a běh do schodů

Jízda na kole je skvělou volbou nejen v případě tvarování stehen, ale také jako prevence kardiovaskulárních onemocnění. Pro vaší kondici je tedy ideální navštěvovat hodiny spinningu. Máte raději než kolo běhání? Pak do svého tréninkového okruhu zahrňte nějaké schodiště. Vaše stehna tak zesílí mnohem dříve. Podobnou službu jako schodiště vám udělá také písek. V našich končinách sice nemůžeme běhat po pláži podél moře, ale třeba ve svém okolí nějakou písečnou pláž přece jen najdete. Pro posílení stehen stačí po písku chodit.

Zdroj fotografie: Pixabay

Další možností, jak posílit nohy je vybrat si sport s prvky tance. Na YouTube můžete vyhledat například lekce Pilates. Sestavy jsou vypracované tak, aby jste pracovali se všemi důležitými stehenními svaly ve správném pořadí. Pokud vám tanec, kolo ani běh nic neříkají, vyberte si sport, který vyžaduje aerobní práci stehenních svalů. Tím může být například plavání, golf, fotbal nebo volejbal.

Zvyšte odporový trénink

Kromě výše zmíněných sportů je dobré zahrnout do tréninku cviky jako jsou výpady, zdvižení stehen nebo posilování s tělesnou hmotností. Klíčem k úspěchu je opakovat každý cvik alespoň patnáctkrát ve třech kolech. Nohy samozřejmě skvěle posílíte také díky dřepům. Doporučuje se začít s 25 dřepy dvakrát denně a postupně zvyšovat. Zkusit můžete třeba squatovou 30denní výzvu.

Zdroj fotografie: Pixabay

Pro posilování nohou je ideální také udržování rovnováhy. Ve fitness centru můžete vyzkoušet lekce Bosu. Stehenním svalům prospěje také trénink s vysokou intenzitou intervalu. Kardiovaskulární cvičení nejen vytvaruje vaše stehna, ale také spálí přebytečné kalorie a posílí vaše srdce. Uvědomte si však, že ačkoli budete mít vypracovanou postavu a dobrou kondici, neznamená to, že budete hubenější. Pokud chcete přeci jen zhubnout, musí být váš výdej kalorií vyšší než jejich příjem.