Slavia a Sparta mají domluvený zápas. Vstupenky prodávají za stovku

                   

Odvěcí rivalové, na jejichž derby se vždy těší každý sportovní fanoušek. I takto můžeme jednoduše popsat známé pražské kluby, kterými je Sparta a také Slavia. A i když za normálních okolností si doslova nemohou přijít na jméno, nyní ukázali, že když je vůle, je i cesta najít společnou řeč. Oba týmy si totiž naplánovaly společný zápas.

Imaginární derby

Derby Sparty a Slavie je velmi sledovaná sportovní událost naší nejvyšší fotbalové ligy. A i když aktuálně je fotbal v naší zemi pozastaven, můžeme říci, že si Sparta a Slavia své derby naplánovali. A to na poměrně brzkou dobu, už na měsíc květen. Konkrétně desátého května je tím datumem, do kterého mohou hráči na toto derby kupovat vstupenky. A jak to týmy chtějí udělat, když se nesmí hrát? Velmi jednoduše – bude to derby imaginární. Na hřiště tedy reálně žádný s hráčů jednoho či druhého klubu nevyrazí.

iZdroj fotografie: vprognoze.ru

Cílem má být pomoc

Proč něco takového vlastně organizují a proč za to vybírají dokonce i peníze, když hrát stejně nebudou? Odpověď je jednoduchá a v současném stavu se navíc nejedná o ojedinělý krok. Jedná se o charitu. Cílem celé akce, celého virtuální derby Sparty a Slavie má být pomoc. Komu? Jsou to zdravotníci, které jsou v době koronavirové pandemie lidmi v první linii a pomoc si zaslouží více, než kdokoli jiný.

iZdroj fotografie: stoneforest.ru

Lístky od stokoruny

Na samotné virtuální derby si lze samozřejmě koupit i virtuální vstupenky. A právě výtěžek z nich dá dohromady tu sumu, která půjde pomoci samotným zdravotníkům. Kolik se jich celkem prodá, to v tuto chvíli nikdo neví. Oba kluby však chtějí pokořit mezník 50 tisíc prodaných vstupenek.

Lístky, tedy ty klasické, jsou prodávány za stokorunu. Tolik stojí základní varianta lístku. Kdo chce podpořit více, ten si může koupit dražší vstupenku za 300 Kč. S tou je spojeno i překvapení. Jaké? To zatím není známo. Co je samozřejmě při koupi lístku možné, to je uvést i to, zda je fanoušek kupující vstupenku podporovatelem Sparty, nebo Slavie.

iZdroj fotografie: jkottas.com

Nejde o první počin u nás

Vzhledem k velikosti obou klubů má tato akce celkem velkou podporu a očekává se, že by představa o počtu 50 tisíc prodaných lístků mohla být splněna. Nejde však o první takový počin, který český fotbal, tedy lépe řečeno jednotlivé kluby dělají. S něčím podobným přišla třeba i Zbrojovka Brno hrající druhou ligu, nebo také prvoligový Liberec a Jablonec, stejně jako nelze opomenout ani Olomouc, nebo Teplice. A i když ani v jednom utkání nemohli fanoušci vidět hráče na hřišti, lístky si koupili. Věděli, že výtěžek jde na dobrou věc. Na pomoc, která je v dnešní době ceněna více, než kdy jindy.

Diskuze Vstoupit do diskuze
80 lidí právě čte
Autor článku

Matěj Pokorný

Zobrazit další články