Výraznou změnu představila pražská Sparta. Její fotbalový stánek na Letné po třinácti letech změní svůj název.
Nejnavštěvovanější fotbalový stadion v aktuálním ročníku mění svůj název. Třináctileté partnerství mezi pražskou Spartou a společností Generali končí a změna se projeví i na novém názvu stadionu. Titulárním partnerem arény na pražské Letné se stala společnost EP ENERGY TRADING, kterou vlastní dlouholetý majitel Sparty Daniel Křetínský. Stadion, který na podzim průměrně navštívilo přes třináct tisíc diváků, tak nově ponese název epet ARENA.
Společnost, která je dodavatelem energií, si slibuje od dosazení svého jména do názvu stadionu zejména zvýšení publicity. „Prohloubení spolupráce s AC Sparta Praha je logickým vyústěním našeho dlouholetého partnerství. Je to další krok k zviditelnění naší značky, který, věříme, povede k oslovení části potenciálních zákazníků. Součástí naší dlouhodobé strategie je posílení pozice v oblasti dodávek energií pro domácnosti,“ uvedl na stránkách klubu generální ředitel epet Petr Švec.
„Děkujeme společnosti epet za důvěru. Na tomto partnerství budeme chtít společně s kolegy ukázat to, v čem se cítíme být silní. To znamená zvýšit vizibilitu brandu, posílit díky spojení se Spartou sílu značky a získat pro ni ještě větší zásah na domácím trhu,“ popisuje ředitel komerčního úseku a člen představenstva AC Sparta Praha Tomáš Křivda. Změna názvu stadionu by se měla projevit již v nadcházející části sezóny, kdy se objeví na jednorázových vstupenkách či na nápisech v okolí stadionu.
Sparta se chce ve spolupráci se značkou epet zaměřit také na spolupráci v oblasti společenské odpovědnosti jak v sociální, tak environmentální oblasti.