Globální sportovní značka PUMA uzavřela dlouhodobou spolupráci s Portugalskou fotbalovou federací (FPF), která zastřešuje jeden z nejpopulárnějších národních týmů na světě.
PUMA bude od roku 2025 poskytovat sportovní vybavení pro mužské, ženské i mládežnické fotbalové týmy, stejně jako týmy futsalu, plážového fotbalu a esports.
Portugalsko, vítěz mistrovství Evropy v roce 2016 a vítěz Ligy národů 2018/19, je známé svým poutavým herním stylem, který mu přinesl mnoho fanoušků po celém světě. Portugalská federace má zároveň nejvíce sledujících na sociálních sítích ze všech národních fotbalových federací na světě.
„Uzavření smlouvy s top národním týmem bylo jednou z našich priorit ve fotbale a jsem velmi rád, že se to povedlo s tak populární týmem, jakým Portugalsko beze sporu je,“ uvedl Arne Freundt, generální ředitel PUMA. „Díky velkému počtu fanoušků po celém světě a obrovskému potenciálu nové generace tohoto týmu se těšíme na nadcházející velké turnaje, jako je mistrovství světa v roce 2026.“
Pro značku PUMA tato smlouva představuje příležitost pokračovat ve své historii spjaté s portugalským fotbalem. V 60. letech se PUMA stala partnerem legendárního hráče Eusébia, známého jako „O Rei“ („Král“), pro kterého vytvořila ikonické kopačky PUMA KING. Eusébio byl nejlepším střelcem mistrovství světa 1966, kde dovedl svůj tým ke třetímu místu na turnaji.
„PUMA nás zaujala tím, jakým způsobem komunikuje s fanoušky a jak vypráví jedinečný příběh každého týmu, se kterým spolupracuje,“ uvedl Fernando Gomes, prezident FPF. „Těšíme se na vytvoření zajímavé kolekce, která osloví naši širokou základnu fanoušků po celém světě.“
PUMA představí nové produkty a svou kreativní vizi tohoto partnerství na začátku roku 2025.