Těchto 15 potravin vás zbaví tuku a usazených toxinů

Nadýmání, kručení v břiše, nevolnost po jídle, pálení žáhy, problémy s vyprazdňováním - to všechno mohou způsobovat toxiny, které přijímáme v jídle. Odstraňte je ze svého organismu a užívejte si zase dobré trávení.

Potraviny pro detoxikaci organismu.

V dnešním době jsou téměř všechny potraviny různě upravené, obsahují chemikálie, toxické a konzervační látky. Problém je, že při jejich konzumaci se tyto látky dostávají i do nás. Tím trpí náš trávicí systém a hlavně játra, která všechno škodlivé filtrují a ukládají do sebe. Za příhodných podmínek by se jich měla zbavovat, ale protože je jich tolik, nezvládají to, a tak zůstávají v našem těle uloženy. Zbavte se jich a detoxikujte své tělo od všech toxinů – pomůžou vám s tím některé potraviny.

 

Příznaky špatně fungujících jater

Když jsou játra ucpaná toxiny, můžete to na sebe pozorovat jako nepříjemné příznaky. Podobné projevy má také špatně pracující lymfatický systém. Budete na sobě pozorovat:

  • nadýmání
  • otoky horních i dolních končetin
  • problémy s ucpáním střev v podobě zácpy
  • tepavé bolesti hlavy
  • ukládání tuku především v oblasti břicha
  • nadměrná citlivost
  • menší pohyblivost kloubů
  • svědění pokožky, vyrážky
Při špatně fungujících játrech vás bude trávení dělat problémy.

Pročistěte svůj organismus snadno a přírodně

Když játra nezvládají svou práci, může mít problémy hlavně s trávením. Střídající se zácpy, průjmy, nadýmání, bolesti břicha, pálení žáhy, pocit kamení v žaludku jsou znamením toho, že ve vašem břišním tuku, který chrání orgány a je tedy důležitý, jsou uložené toxiny. S odvodem těchto škodlivých látek mohou některé potraviny výrazně pomoci, některé vás naopak mohou ohrožovat. Mezi ty, které vám budou výrazně nápomocny v detoxikaci organismu patří:

  1. mrkev – lehká na trávení
  2. jablko – zrychluje metabolismus
  3. listová zelenina
  4. zázvor – zabraňuje nevolnosti a nadýmání
  5. olivový olej – napomáhá trávení

    Olivový olej je zdravým zdrojem tuků.
  6. avokádo – zdroj zdravých tuků
  7. zelený čaj – obsahuje mnoho antioxidantů
  8. grapefruit – reguluje činnost střev

    Grapefruit podporuje trávení.
  9. vlašské ořechy – přírodní zdroj zdravých tuků
  10. kurkuma – podporuje tvorbu žluči
  11. celozrnné obiloviny – zlepšují trávení
  12. červená řepa – zlepšuje trávení a pomáhá předcházet zácpě
  13. citrusy – limetky a citróny obsahují mnoho vitamínů a v těle vytvářejí zásadité prostředí
  14. brukvovité druhy zeleniny – zelí, brokolice, květák, růžičková kapusta
  15. česnek – je přírodní antibiotikum

    Léčivá síla česneku je známá už velmi dlouho.