Japonská metoda hubnutí tuku na břiše. Cvičíte jen 2 minuty denně

Mnohá cvičení pracují s dechem - jóga, tai chi a další. I se samostatnými dechovými cvičeními lze ale přitom docílit velkých výsledků.

Správná technika dýchacích cvičení vám může pomoci se zbavit podkožního tuku.

Obezita a nadváha – obojí je spojené s břišním tukem, ovšem i hubení lidé mohou mít skrytý břišní tuk, který jim ubírá na zdraví. Problémy spojené s podkožním tukem především v oblasti břicha mohou výrazně ubírat vašemu životě na kvalitě, a dokonce ho i zkracovat. Bojovat s ním je ale zdlouhavé – změna životního stylu, zdravá strava a pravidelné cvičení jsou věci, které si nemohou dovolit všichni, ať už z časových nebo finančních důvodů. V Japonsku ale byla objeveno cvičení, které účinně zbavuje tuku na břiše a pomáhá cítit se lépe a fit.

 

Japonská metoda hlubokého nádechu

Celé cvičení spočívá v tom, že si hlídáte vlastní dech a pracuje s ním. Na to, že správně vedené dýchání může pomáhat hubnout, přišel japonský herec Miki Riyosuke. Ten trpěl bolestmi zad, na což mu lékaři doporučili různá dechová cvičení. Když je dodržoval, zjistil, že vedlejším účinkem je výrazná ztráta na váze. Za 50 dní ztratil díky dýchacím cvikům 13 kilogramů a zmenšil svůj pas o 13 centimetrů. Cvičil přitom jen 2 – 5 minut denně. Účinek tohoto cvičení je dán tím, že tukové buňky v našem těle se skládají z kyslíku a uhlíku. Když vdechujeme kyslík, ten do nich zasahuje a výsledkem je spalování. Takže čím více vzduchu vdechujeme, tím více tuku ztrácíme. Cílené dýchání nemůže sice plnohodnotně nahradit klasické cvičení, ale je přesto velmi dobrým odrazovým můstkem.

S dýchacími technikami pracují i jiná cvičení a sporty.

Dýchací techniky na ničení tuku

Při cvičení byste vždycky měli dýchat zhluboka a do břicha. Že dýcháte do břicha poznáte tak, že se vám při nádechu bude zvedat a při výdechu klesat. U obou cviků se snažte mít zpevněné tělo a zatažené hýždě.

 

  1. Dechové cvičení

Při tomto cviku byste měli stát s jednou nohou předsunutou. Váhu svého těla přeneste na zadní nohu. Nohy přitom mějte trochu rozkročené, abyste měli stabilitu a nepadali. Zhluboka se nadechněte a dejte ruce nad hlavu. Při výdechu zatněte svaly celého těla a rukama přitom jakoby tlačte vzduch před sebou. Výdech by měl trvat 7 sekund. Jednotlivé cviky učiňte rychle za sebou, přibližně ve dvousekundových až pětisekundových intervalech.

 

  1. Dechové cvičení

Stůjte ve stoji mírně rozkročném. Pravou ruku si dejte dlaní na podbřišek, levou ruku si položte zhruba do stejné výše na záda. Zhluboka dýchejte a při výdechu vždy zatněte celé tělo a vydechujte silou. Zatněte přitom svaly na břiše.