Dieta na 14 dní, se kterou zhubnete i 10 kilogramů snadno a bez jojo efektu

Dříve byla vejce považována za kalorickou a nezdravou bombu, kterou si zajistíte akorát tak vysoký cholesterol. Jedná se ovšem o mýty, neboť vejce jsou velmi zdraví prospěšná a nejenom, že si poradí s mnoha nemocemi, ale také vám pomohou zhubnout.

Dieta, se kterou shodíte.

Hladovění nebo úzkostné počítání kalorií rozhodně není tou pravou cestou, jak se zbavit nechtěných kilogramů na váze navíc. Pokud se ale dieta správně pojme, může být chutná a zároveň velmi efektivní. Tak je tomu s vajíčkovou dietou, během kterého rozhodně hlady trpět nebudete, ačkoliv nutno podotknout, že strava po oněch 14 dní bude pro vás trochu jednotvárná. Můžete si ale být jisti, že pokud dodržíte určitá pravidla, můžete se těšit nejen na hezkou postavu, ale také na tělo očištěné od toxinů.

 

Jídelníček na 14 dní

Kromě níže uvedeného jídelníčku byste měli rovněž dodržovat jisté podmínky, aby hubnutí bylo zaručeno. Neměli byste jíst nezdravá jídla, omezit cukr a nepít alkoholické nápoje a vyhnout se soli. Účinnost této diety spočívá v tom, že nejíte žádné karbohydráty.

První týden

  • Pondělí

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 2x jablko, 2x středně velký pečený batát

Večeře – 100 gramů kuřecího masa, salátová mísa

  • Úterý

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – kuřecí salát se zelenou zeleninou (zelená paprika, hrášek, fazolové lusky, cuketa, okurka)

Večeře – 2x středně velké vejce uvařené natvrdo, 1x pomeranč, salát ze zeleniny

  • Středa

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 1x středně velký batát pečený s nízkotučným sýrem, 1x větší rajče

Večeře – 100 gramů kuřecího masa, salát z krájené zeleniny (okurek, rajče, paprika, ředkev, salát)

  • Čtvrtek

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 2x středně velké vejce uvařené natvrdo, 150 gramů vařené zeleniny (mrkev, hrášek, kukuřice)

Večeře – 100 gramů kuřecího masa připravovaného v páře, listový salát (různé druhy salátů)

  • Pátek

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 2x středně velké vejce uvařené natvrdo, 150 gramů vařené zeleniny (mrkev, hrášek, kukuřice)

Večeře – salát ze zeleniny (okurek, rajče, kukuřice, paprika, salát), grilovaná ryba

  • Sobota

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – ovocný salát (jahody, pomeranč, banán, jablko, meloun)

Večeře – 100 gramů kuřecího masa připraveného v páře, 150 gramů dušené zeleniny

  • Neděle

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 100 gramů kuřecího masa opečeného na pánvi, rajčatový salát, 150 gramů dušené zeleniny

Večeře – zeleninový salát (mix salátů, lehká zelenina jako je okurka, cuketa, rajčata)

 

Druhý týden

  • Pondělí

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 100 gramů kuřecího masa připraveného v páře, salát ze zelí a červené řepy

Večeře – 1x pomeranč, 2x středně velké vejce uvařené natvrdo, 150 gramů hlávkového salátu

  • Úterý

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 2x středně velké vejce uvařené natvrdo, 200 gramů dušeného hrášku s mrkví

Večeře – losos opečený v troubě s citrónem, listový salát

  • Středa

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 100 gramů vařeného kuřete, 100 gramů vařených fazolových lusků

Večeře – 1x pomeranč, 2x středně velké vejce vařené natvrdo, salát připravený ze zeleniny

  • Čtvrtek

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 2x středně velké vejce vařené natvrdo, 2x paprika plněná nízkotučným sýrem

Večeře – 100 gramů kuřecího masa připraveného v páře, zelenina v páře

  • Pátek

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – tuňákový salát bez těstovin

Večeře – 2x středně velké vejce vařené natvrdo, salát hlávkový

  • Sobota

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 100 gramů kuřecího masa připraveného na pánvi, salát z čerstvé zeleniny

Večeře – ovocný salát (vodní meloun, broskve, jablko)

  • Neděle

Snídaně – 2x středně velké uvařené vejce natvrdo, 1x ks citrusu (limeta, citron, pomeranč, grapefruit, mandarinka)

Oběd – 100 gramů kuřecího masa, dušená zelenina

Večeře – 100 gramů kuřecího masa připraveného v páře, salát z červené řepy a zelí

Vejce jsou velmi dobrá i s chřestem.