Slavia pokračuje v úspěšné spolupráci se značkou Puma a už počtvrté v řadě oblékne dres s kočkou na hrudi. Dres pro domácí duely je unikátní v barvě rukávu, která je ve stejné barvě jako polovina dresu, ke které rukáv přiléhá.
Venkovní sada bude v tmavě modré barvě. Designovou zajímavostí dresů je obrázek slovanské bohyně Slavie za krkem na vnitřní straně dresu. Toto její historické zobrazení bylo i inspirací pro celkové barevné řešení dresu.
Dresy pro nadcházející sezonu nejsou nové jen z pohledu designu, ale jedná se i o významnou technologickou novinku. Jsou prvními v České republice, který využívají nejnovější materiál PUMA ULTRAWEAVE. Díky němu jsou o neuvěřitelných 44 % lehčí než stávající dresy a základní dres tak váží pouhých 72 gramů.
Tohoto extrémního snížení hmotnosti bylo dosaženo pečlivě vybranou lehce tkanou látkou, speciálním vzorem s minimem švů a odlehčeným límečkem a zakončením rukávů. Nižší hmotnost dresů PUMA ULTRAWEAVE umožňuje hráčům šetřit energii, to vše při maximálním komfortu a prodyšnosti. Díky tomu mohou vyvinout maximální rychlost, cítit se lehce a soustředit se jen na hru.
„Nové dresy pro sezonu 2022/23 plně korespondují se současnou charakteristikou Slavie – moderní klub zakládající si na tradici a bohaté historii. Přesně tyto prvky jsou zakomponovány i do nových dresů – jde o kombinaci nejnovější generace materiálu s tradiční barevnou kombinací a symbolem slovanské bohyně Slavie, odkazující na bohatou historii a připomínající výročí 130 let od založení klubu. Díky použití nejnovějšího materiálu PUMA ULTRAWEAVE se Slavia zařadila po bok předních evropských klubů, které využívají tuto technologickou novinku a mezi které patří například Manchester City, Borussia Dortmund či AC Milán,“ říká Jan Sochor, generální ředitel Puma Eastern Europe.