Tipy, jak omladit kůži na krku

Krk je na prvním místě, co se týká známek stárnutí, to asi všichni vědí. Důvod je ten, že kůže na něm je tenčí než na jiných částech těla a ještě se musí k tomu připočíst méně olejových žláz a tím pádem se ztrácí pružnost rychleji. Věk nikdo nezastaví, ovšem dá se s tím bojovat.

Tady je několik tipů, jak zabránit stárnutí udržet si krk co nejdéle mladší.

  1. Nepoužívejte parfémy, jenž mají velkou sílu.

Parfémy obvykle mají v obsahu alkohol a ještě různé aromatické látky, jenž pokožku vysušují a tím se automaticky zhoršuje její pružnost. Jestli jste zvyklí během dne svůj parfém obnovovat, tak rozhodně raději na zápěstí než na krk.

  1. Nenoste šperky, které jsou moc těžké.

Těžké šperky – náhrdelníky a přívěsky – protahují jemnou kůži. Kdo chce, tak je může nosit, ale jen při opravdu zvláštních příležitostech. Také byste se měli vyvarovat nošení roláku ze syntetiky s těsnými obojky.

3. Pozor na postoj.

Když má někdo špatné držení těla, může se často stát, že ho od toho bude bolest hlava či krk. Ohýbání, pokud je to příliš časté, též krku škodí – mohou se objevit vrásky, kterých se nezbavuje zrovna snadným způsobem.

4. Pravidelně dbejte o hydrataci pokožky.

Nikdo se asi nad tím až tak nepozastaví, ale je pravda, že ženy často zapomínají, že mají krk, který se musí stejně jako tvář pravidelně hydratovat. Není na to třeba speciální pleťové mléko, stačí klidně krém na obličej, který používáte, protože ošetří stejně dobře. Je ale pravidlo, že se musí natírat prsty jemně nahoru.

Neměli byste zapomínat ani na dekolt. Kůže na krku potřebuje jemnou exfoliaci úplně stejným způsobem jako tvář. Samozřejmě je vhodné používat jemnější přípravky. Dokonce si můžete smíchat jogurt s ovesnými vločkami. Tato směs pomůže s odstraněním mrtvých kožních buněk bez toho, aby se poškodila jemná kůže na krku.

5. Jezte potraviny, jenž mají hodně vitamínu C a mastných kyselin.

Vitamín C zvyšuje tvorbu kolagenu, který je zapotřebí, aby kůže byla elastická. Tím pádem je lepší, když si do jídelníčku zařadíte citrusové plody, rajčata a bobuloviny. Dále přidejte ty co jsou bohaté na omega-3 a omega-6 mastné kyseliny – olivový olej, mastné ryby, ořechy a avokádo. Ty pomůžou vyživovat kůži zevnitř a pro zdraví toho dělají také hodně.

  1. Nezapomínejte na cvičení.

Na světě je mnoho různých cviků, které udrží krk a tváře dokonalé. Tady jsou.

Posunujte dolní čelistí dopředu a dozadu.

Vytvarujte rty do tvaru písmene „О“ a vydržte takto 5 sekund. Opakujte tento cvik několikrát. Posléze udělejte to samé, ale snažte se vyslovit písmeno E.

Sedněte si rovně, pravou ruku přitiskněte na čelo. Zatlačte ruku silou bez naklonění hlavy. Vydržte v této pozici 10 sekund.

Sedněte si rovně, položte ruce za hlavu a zatlačte zadní část hlavy proti rukám bez vychýlení hlavy směrem dozadu. Vydržte v této pozici 10 sekund.

Sedněte si rovně. Nakloňte hlavu dozadu a otevřete ústa. Snažte se dosáhnout horního rtu Vaším dolním rtem bez skusu zubů. Cvičení opakujte několikrát.

Jestli chcete mít lepší výsledky, dělejte tento cvik 1 – 2 krát denně. Jen tak na okraj – běžné cvičení pomáhá udržet krk v kondici, jelikož pravidelné fyzické cvičení zlepšuje tok krve a obohacuje kůži kyslíkem, což znamená, že je pružnější.

A co Vy a Vaše tipy, jak udržet krk v kondici? Sdělte nám své zkušenosti níže v komentářích.