Pomocí tohoto triku běháním zhubnete viditelná kila již po měsíci!

Ženy ještě zkouší dohonit to, co nestihly a hubnou o závod. Za pár dní se otevřou koupaliště a žádná žena nechce ukazovat přebývající kila, která jim ještě zůstala. Spousta žen si zaplatí osobního trenéra, jiné ženy to zase zkouší s úpravou stravy. Další typ se zase rozhodl pro sportování, konkrétně běh. Ten je dokáže dovést k jejich postavě snů, kterou budou chtít okouzlovat nejen může ve městech, ale právě i na koupalištích.

Běh je tak moc oblíbený proto, že se dá provozovat téměř kdekoliv a kdykoliv a navíc nestojí žádné peníze. Jeho nespornou výhodou je, že se po něm rychle hubne. Hodně žen očekává výsledky doslova hned, ale tak to nefunguje, to prostě není možné. Výsledky se nemohou dostavit hned, jak si někdo tzv. dupne. Kdy však takové výsledky přijdou, to je dnešní téma.

Kdy přijde to očekávané zhubnutí?

Všechno záleží od toho, jak dlouho běháte. Není třeba běhat denně desítky kilometrů, je to o čase, který vám běh zabere. Někteří nejsou v úplně nejlepší kondici, takže je úplně normální, že za deset minut neuběhnou deset kilometrů jako někteří jiní. Kdo chce zhubnout, aby to bylo vidět, musí se zaměřit na pravidelnou frekvenci tréninků.

Odborníci se shodují na tom, že by se mělo běhat minimálně 35 – 40 minut, což je optimální čas, který je třeba si odběhnout. To ale neznamená, že člověk musí uběhnout tři čtvrtě hodiny denně. Výsledky se dostaví i v případech, kdy se bude běhat třikrát až čtyřikrát za týden. Jeden den si můžete dát volno a další dny si běžte zaplavat nebo cvičit jógu.

Za měsíc to tu bude

Pokud se nastaví správná frekvence sportovní aktivity, což znamená, že běh se bude provozovat už zmíněným stylem – třikrát až čtyřikrát do týdne – tak se výsledky přiženou už za měsíc. Je to normální krátká doba, ale pro ty, kteří mají urputnou touhu mít vše hned, je to strašně dlouhá doba. Čekat se ale častokrát vyplácí.