Mějte nohy jako modelka, stačí 12 minut denně tohoto cvičení

Za ani ne čtvrt hodinku denně posilování můžete mít nohy jako lusk. Pevná stehna, žádná celulitida nebo pomerančová kůže, štíhlá lýtka. Podívejte se, jak na to.

Krásné a štíhlé nohy jako modelka můžete mít už za 12 minut denně.

Většina žen jako svou problémovou partii vnímá břicho, zadeček nebo boky. Nohy tedy nejsou numero uno, přesto jsou důležité a pro celkovou harmonii těla by se na ně nemělo zapomínat. Vytvarovat nebo dokonce zhubnout nohy není tak jednoduché, jako to samé provést s bříškem. Nohy totiž mnohými cviky spíše posílíte, naberete na nich svalovou hmotu. Proto se určitě nelekejte a vytrvejte. Odměnou za vaši snahu vám budou modelkovské nohy.

Během mohou vaše nohy zesílit. Zkuste je spíše zpevnit cvičením.

Jak zpevnit nohy za 12 minut denně

Cvičební plán pro vaše nohy sestavila profesionální trenérka Kelsey Lee. Jedná se o celkem 9 cviků, přičemž u každého musíte vydržet 30 vteřin. Pokud se cvik zaměřený na jednu nohu, poté samozřejmě musíte i 30 sekund udělat na druhou nohu. Zde se seznamte se cviky, které vám udělají dokonalé nohy už za dvanáct minut denně:

  • Plie podřepy – Rozkročte se na šířku svých ramen. Pomalým tahem jděte do podřepů, jako kdybyste dělali pukrle. Vraťte se do původní pozice.
  • Výpady do strany – Postavte se s nohami u sebe. Pravou nohu zvedněte a rozkročte se. S dopadem na pravou nohu na ni přesuňte váhu. Zhoupněte se zpět do původní pozice. 30 sekund toto čiňte s jednou nohou a druhých 30 sekund s druhou nohou.
  • Dřep s výkopem – Začátek je stejný jako u plie podřepů. Když se ale budete zvedat, ještě vykopněte. Teprve poté udělejte další podřep. Jelikož při tomto cviku nohy střídáte, cvik budete dělat celkem 60 vteřin.
  • Skaterské skoky – Při tomto cviku budete skákat ze strany na stranu z jedné nohy na druhou. Zároveň budete přenášet váhu z jedné nohy na druhou. Dohromady 30 sekund.
  • Vnitřní tahy nohou – Lehněte si na bok a vrchní nohu si opřete chodidlem o zem. Druhou nohou, tou, co je blíže k zemi, pomalu kmitejte nahoru a dolů. 30 sekund na jednu nohu, 30 sekund na druhou nohu.
  • Kruhy nohou – Lehněte si na bok a vrchní nohou dělejte 30 vteřin kruhy. Poté nohy vystřídejte.
  • Vnější tahy nohou – Lehněte si na bok a poté se zvedněte na lokti. Vaše tělo by mělo být ve vzduchu, přičemž se opíráte jenom o chodidlo nohy a loket. Vrchní nohou kmitejte pomalu 30 sekund. Potom nohy proměňte.
  • Požární hydrant – Tento cvik připomíná pejska, který si ulevuje na požární hydrant. To znamená, že jste na všech čtyřech. Neprohýbejte se přitom v zádech. Do strany zvedejte 30 sekund jednu nohu. Poté 30 sekund druhou nohou.
  • Požární hydrant s výkopem – Cvik je velmi podobný předchozího. Při zvedání nohy zde ale vykopávejte do strany.